Wij maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd) om voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden. Als je akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klik dan op 'Cookies toestaan'. Lees hier onze cookieverklaring.

Cookies toestaan Weigeren

Erasmus Partnerships for Cooperation event met Tknika

De Erasmus+ actie "Partnerships for Cooperation" biedt deelnemende organisaties de kans om internationale samenwerking te verkennen en hun capaciteiten te versterken om hoogwaardige en innovatieve resultaten te behalen. Dit kan op diverse thema’s, van het verbeteren van STEAM onderwijs in het hoger onderwijs tot het vergroten van de aantrekkelijkheid van mbo onderwijs. Er is tot €400.000 per project beschikbaar via deze actie. Meer informatie over Partnerships for Cooperation is hier te vinden.

Het is niet altijd eenvoudig om een sterke aanvraag op te stellen en geschikte partners te vinden. Daarom organiseert Katapult samen met het Baskische Tknika een driedaagse bijeenkomst in Brussel voor medewerkers van Nederlandse en Baskische mbo-, hbo- en universiteitsinstellingen. Tijdens deze bijeenkomst kun je samen aan de slag gaan met "Partnerships for Cooperation’’. Meedoen aan deze training? Meld je dan aan via dit formulier.

Waarom deelnemen?

  • Leer potentiële partnerscholen kennen uit zowel Baskenland als Nederland om samen projecten mee te starten.
  • Leer van experts hoe je een succesvolle project kunt opzetten.
  • Werk gezamenlijk aan je aanvraag en laat ervaren aanvragers meekijken.

Voor wie:
Medewerkers van mbo- en hbo instellingen
Wanneer:
9-11 januari 2024, met een eerste online ontmoeting met Baskische deelnemers op 14 december.
Waar:
Brussel (exacte locatie wordt nog bekendgemaakt).
Voertaal:
Engels
Financiering:
Deelname is gratis, reis en verblijf zijn voor eigen rekening en kan mogelijk uit het KA1 budget van je eigen organisatie bekostigd worden. Neem hiervoor contact op met je International Office.